argggg är bara förnamnet

Jag blir så sne på folk som bokar in sig  på salongen och inte dyker upp men jag håller på att orna det så att jag kommer fakturera folk som inte kommer ..

Som igår hade jag  en kund som  bokat in sig till  kl 10 och jag öppnar kl 11 så jag var här tidigare  för att dammsuga och göra rent alltting sen kommer hon inte och hon har varken mailat eller ringt och det är ju lagom kul då kunde ju jag gjort något annat istället.

 Dessutom så hade en kund ringt dagen innan  om den tiden och jag sa att jag hade fullt . så nu är det nya regler på kristallgrottan ... Man måste ringa minst en dygn i förväg arnas fakturera vi folk naglar tille xempel får man en räkning på 150 kr och löshår blir det 500 kr på så nu får vi hoppas att folk blir lite bättre på att höra av  sig.

xoxo D

Kommentarer
Postat av: Michaela

jag har en liten fundering. du vill ju exempelvis att man isåfall ska ringa ett dygn i förväg och avboka, tanken slog mig då att tänk om man plötsligt blivit sjuk eller behöver vara hemma för vård av sjukt barn, då måste man ju tyvärr höra av sig samma dag.



Mvh Mickis

2010-02-28 @ 11:59:58
Postat av: Dompan

Till Mickis: missfrstå inte att jag menar något otrevligt nu :) men det får man ju orna isäfall för jag kan ju inte förlora pengar varje vecka på folk som struntar att komma det måste alla ju förstå det händer allt för ofta tyvärr..



Mvh



2010-02-28 @ 15:58:43
Postat av: hej

eller bara att ta en del i betalt redan då kunden bokar..Det är ju rätt vanligt att man får betala ca20% vid bokningstillfället för att minska att folk hppar

2010-02-28 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback